trött på falska vänner

publicerat i Allmänt;
Jag är så trött på att aldrig kunna lita på någon. Att ens vänner tar mer energi än det ger. Att alltid vara bollplanket till livet. Att man alltid är den som inte får vara med på saker men att man får höra allt om det dagen efter. Så är lite mitt liv. Det som såkallat ska vara mina bästa vänner gör alltid saker utan mig. Jag har verkligen ett tips till alla där ute.
Var ALDRIG ett kompis gäng på tre.
En kommer att bli tredje hjulet och känna sig utan för. Och vi vet alla att det är den som är minst populär som blir tredje hjulet. Eftersom uppmärksamhet 'är allt 16 tjejer tänker på. Men gissa vad de är inte coola. Det 'är inte coolt att vara med killar bara för att det är "coolt", det är inte coolt att dricka eller något annat de coola gör. Att arbeta hårt för sin dröm och sig själv är coolt.
Så låt mig säga en hemlighet till alla ni som inte är "de coola". I det populära kompisgängen exesterar nästan inte någon respekt. Man respekterar varken varandra eller sig själv. Allt man gör ska vara coolt, . Respekten finns inte allt handlar om att vara cool och tro att man är äldre än vad man är. kom ihåg. De är inte coola bara dumma.
kärlek till er alla

Taggar: 16 år, alkohol, falska vänner, popularitet, tillit, ungdomar, vänner;

Kommentera inlägget här :