tältning med klassen

publicerat i Allmänt;
Igår så tältade jag med klassen. Det var super mysigt och det var ett sånt där tillfälle i livet som man bara älskar och då man kan släppa allt som är runt om kring sig. Man behövde inte tänka på något annat än det som hände precise då och knappt det. De är det mest värdefulle ögonblicken i livet och jag kommer att bära med mig många fina minnen. Och bära med mig den härliga känslan av spontanitet. Det är något jag är ganska så dålig på. Spontanitet. Men allt igår var spontant allt det från att vi bästemde igår att ikväll så tältar vi till att vi badade halv 2 på natten. Allt var så perfekt.
Ända till imorse då alla är trötta och inser att vi måste ta ner tälten och att lärarna kommer dit (eftersom att vi skulle ha årskrusens dag där) och hade planerat de tråkigaste lekarna.
Men allt det härliga jag kännde och upplevde igår kommer jag att bära med mig genom livet. Och kunna på minna mig om vad som är viktigt här i livet. Det är inte att alla ska bli nöjda och glada hela tiden och att någon blir besviken på dig spelar íngenroll utan dessa tillfällen är det viktigta. kom ihåg det!!
kärlek till er alla

Taggar: glädje, klassen, livet, minen, spontant, tankar, tältning;

Kommentera inlägget här :