Sista veckan

publicerat i Allmänt;
Nu är det sista veckan i skolan. Och imorgon så är det ju nationaldagen så det är ledigt imorgon. 4 dagar kvar!
Om man räknar med avslutningen. Och onsdagen har vi årskursensdag och är inte på skolan så på skolan är det 2 dagar kvar!! Det är helt sjukt. Kan nästan inte ta in att den skola jag gått på i 10 år behöver jag aldrig sätta min fot i om efter fredag. Men samtidigt har jag så många minen där. Där har jag ju växt upp så det blir lite separationsångest. Och min klass. Jag har aldrig uvecklats så mycket som i denna klassen. Ibland så hatar man den men jag måste erkänna att jag älskar dom!! 
Jag hoppas bara att min klass i gymnasiet kommer att bli lika bra och att jag inte tappar kontakten med alla mina vänner i denna klassen. Det är den största skräken för gymnasiet att vi ska tappa kontakten. Och att jag inte ska få det lika bra. Men allt det där är en hel sommar bort!
Kärlek till er alla

Taggar: envecka, gymnasiet, separationsångets, skola, skolavslutningen, sommarlov, ungdomar;

Kommentera inlägget här :