lördag igen

publicerat i Allmänt;
Denna lördag har jag inte gjort någonting. Jag har krattat ihop lite gräss från när jag klippte det men annars har jag legat inne och inte gjort någonting. Jag har inte kunnat vara ute på hela dagen eftersom att jag fått solexem.
Men jag har tänkt lite. På en sak som hände igår morse. Då stod jag där och skulle välja klädder. Jag ville ha en vit jättefin kläning men insåg att jag inte skulle kunna ha på den för att det inte är accepterat. Ja det är inre ok att ha en vit klänning om det inte är skolavsluting. Jag hör bara mina vänner när de komenterar saker som "varför har hon på sig den, den är ju fin men påriktgit ser ju ut som hon ska på fest!" Jag har inte sån stor lust att vara den som de säger så om bakomryggen. Men jag måste väl få ha på mig vad jag vill? tror faktiskt att jag ska ha den nästa vecka. Jag vill inte bli kontrollerad av alla och begränsad och inte få ha på mig vad jag vill!!
Så till alla er som vågar ha på er vad ni vill. Jag är förundrad och dyrkar er alla ni är riktiga kämpar!
kärlek tilll er alla

Taggar: ideal, jag, livet, mod, mode, press, självförtroende;

Kommentera inlägget här :