16 år

publicerat i Allmänt;
Jag har funderat på en ska ett tag nu. Varför tycker 16 åringar att det är colt att dricka. Och hur kan de tro att det är colt. Fast jag har ju aldrig varit en normal tånåring så jag har ingen anning igentligen. Dricker dom för att de tror att det är colt eller är det något annat. Iallafall så är jag ändå glad att jag inte dricker. Jag tycker inte att det är colt och har av någon anlendeing alltid sätt hur töntiga de är precise som alla de äldre. De som tittar på alla 16 åringar och tänker om de bara viste hur det skämer ut sig. Jag har inget som helst problem med att folk jag känner dricker men jag förstår inte grejen med det. Det är inte colt, gött och man kan ha lika kul utan det. Vad är då grejen med det??
Men jag tänker låta dem dricka bli fulla och sedan få baksmällen medans jag sitter här och mår bra istället. För jag tänker inte göra något jag inte vill. Låt dem tro att de är coola. För mig kommer de aldrig att vara mer än osäkra, rädda små tånåringar som inte har något självförtroende!
MEN även till er som dricker och är 16-15 år
kärlek till er alla

Taggar: alkohol, livet, självförtroende, sommar, ungdomar;

Kommentera inlägget här :