vanlig dag

publicerat i Allmänt;
Idag har det varit en helt vanlig dag. Jag, mamma och pappa åkte i till gästhamnen med båten och fyllde på vatten och sedan kom en av mina systrar och hennes pojkvän. Det hela slutade med att vi åt lunch ute i skärgården. Och något som jag tänkt på är att Kristinehamns skärgård verkligen är en stockholmsskärgård i miniatyr. Den är så himla fin. Det bästa som finns är att sitta på båten och åka genom skärgården. Det är för övrigt typ den ända anledningen att jag gillar att bo i kristinehamn. 
Övrigt i sommar så ska jag åka till karlskrona vilket jag ser såååå i fram emot. Det är nog den bästa staden i världen. Där mår jag så bra!
Imorgon kommer även äntligen lönen från sommarjobbet in. Kommer dock typ spendera allt i Karlskrona och Göteborg men man kan ju alltid drömma om att vara tätt ett tag! Nejdå men ska bli skönt att inte behöva oroa sig om ekonomin ett tag nu. 
Annars så har jag bara planer på att fortsätta att chilla med vänner och ta det lungt!
kärlek till er alla!
 

Taggar: Göteborg, karlskrona, lön, sommar, sommarjobb;

Kommentera inlägget här :